Medieval
Konkurrenternas bisarra Twitterkrig under Super Bowl
Publicerad: 6 februari 2017, 08:55
T-Mobile jämförde Verizon med BDSM i sin Super Bowl-film. Det startade ett av de konstigaste ordkrigen som har skådats.
När T-Mobile sände sin tredje Super Bowl-film av sex riktade man sig direkt till Verizon. Med en pastisch på "Fifty Shades of Grey" jämförde man upplevelsen att vara Verizon-kund med ett BDSM-förhållande.
På Twitter kontrade Verizon och det blev en lika konstig som underhållande ordväxling.
— Verizon (@verizon) 6 februari 2017Yes @Tmobile, we're into BDSM. Bigger coverage map, Devastating Speed, and Massive capacity.
Här ger sig T-Mobile:s vd John Legere in i fajten.
— Verizon (@verizon) 6 februari 2017Yes @Tmobile, we're into BDSM. Bigger coverage map, Devastating Speed, and Massive capacity.
Men Verizon gav sig inte.
— Verizon (@verizon) 6 februari 2017Unfortunately no one will hear your safe word if you're on @Tmobile. 🤐
Och så fortsatte det...
— T-Mobile📱 (@TMobile) 6 februari 2017They broke our Jealousy-O-Meter! Those aren't cheap, Vzw... https://t.co/Yh7MjGtcf4