Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag13.08.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Medieval

McDonald’s nya giv: Dejting

Publicerad: 19 Oktober 2016, 06:50

McDonald's i Sverige inleder en "affär" med svenska dejtingappen HIMYNAMEIS. Tanken är att kärleken till burgare ska skapa nya spännande möten.


Personer som matchar i appen HIMYNAMEIS och har använt taggen #burgerlover kommer att få ett erbjudande om att gå på dejt på McDonald's, äta för två, men betala för en.

– Vi vill erbjuda de som matchat i vår app någonting extra och samtidigt sporra dem att ta klivet ut på den där riktiga dejten. McDonald's är ett av de företag som vi har inlett ett samarbete med för att förverkliga detta, säger Ludvig Lindström, en av grundarna på HIMYNAMEIS i ett pressmeddelande.

Andreas Rågsjö Thorell

Webbredaktör

andreas.thorell@resume.se

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.