Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Medieval

Naturskyddsföreningen gör personliga tackfilmer med kända tv-kockar

Publicerad: 11 mars 2022, 13:31

Naturskyddsföreningen satsar på att göra filmer med personliga hälsningar till medlemmar och givare, där mottagaren får sitt namn uppläst i filmen av Paul Svensson och Zeina Mourtada.


Ämnen i artikeln:

MartechNaturskyddsföreningen

Naturskyddsföreningen har skrivit ett avtal med martech-företaget Seen (där Petter Stordalen är störste delägare) för att kunna skicka personliga tackfilmer till sina medlemmar och givare. Tekniken bygger på att sammanfoga datapunkter i filmer för att skapa en personlig upplevelse, där mottagaren får sitt namn uppläst och synligt i skrift på ett kreativt sätt.

I Naturskyddföreningens filmer medverkar tv-kockarna Zeina Mourtada och Paul Svensson, som själva är medlemmar i Naturskyddsföreningen. Från en skogsmiljö berättar de om vad Naturskyddsföreningen har kunnat åstadkomma med hjälp av sina medlemmar och givare. De personliga tackfilmerna skickas ut via sms och e-post och är ett sätt för Naturskyddsföreningen att visa uppskattning för mottagarens stöd och engagemang.

Du missar innehåll i denna artikel på grund av dina cookie-val. Kontrollera dina inställningar och dubbelkolla om YouTube är blockerad under “Visa våra partners”.

Mottagaren har i sin tur möjlighet att skicka en videohälsning till personer som bryr sig om naturen. De får då en personlig film från Zeina och Paul med uppmuntran om att gå med i Naturskyddsföreningen.

 

Redaktionen

Reporter

red@resume.se

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.