onsdag7 juni

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Medieval

Pr-profilens reklambåt har retat gallfeber på Stockholm: ”En enorm mängd folk har hört av sig”

Publicerad: 28 september 2021, 13:14

Daniel Redgert och Max Bjurström har fått massiv kritik för deras reklambåtar. Nu svarar Daniel Redgert på kritiken. Foto: Pressbild/Montage

När Daniel Redgert och Max Bjurström lanserade deras reklambåtar ansattes de hårt av kritikerna och anklagades för att förfula stadsbilden. Nu svarar Redgert på kritiken och ledande branschpersoner ger sin syn på mediet som Stockholm älskar att hata. ”Att vara ny med någonting kommer alltid att skapa reaktioner”, säger Daniel Redgert.

Ämnen i artikeln:

BillboatDaniel RedgertRedgert CommsMats Rönne

Joakim Wedholm

joakim.wedholm@resume.se


Pr-profilen Daniel Redgerts och Max Bjurström hann inte ens sjösätta sin skapelse innan helvetet brakade lös. ”Hitta ett sätt att förbjuda det här”, uppmanade Jonas Wikström, pressekreterare för Vänsterpartiet. Journalisten Viktor Barth-Kron:

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i nytt format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev