Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Medieval

Pripps Blå släpper sommardänga på Youtube

Publicerad: 17 juni 2014, 11:49

Med en 60 sekunder lång film, "Låt oss presentera: Sommaren 2014", ska Pripps Blå skapa sommarkänsla. Filmen är framtagen av WDW Creative och ljudsatt av gruppen Colleagues.


Ämnen i artikeln:

WDW CreativePripps Blå

Filmen släpps på Youtube i veckan och förmedlar känslan av den hoppfulla och samtidigt vemodiga sinnesstämningen som infinner sig i den svenska sommaren.

– Vi är också oerhört glada   över samarbetet med Colleagues. Ett klart spännande band med fokus på konst, musik och mode. Deras underbara låt Visits lyfter   filmen ännu ett snäpp, säger Nils Nordqvist, varumärkeschef på Carlsberg Sverige i ett pressmeddelande.

Filmerna är del av sommarkampanjen vars centrum utgörs av det interaktiva kalendariet på pripps hemsida. Här kan privatpersoner, konsertarrangörer, curatorer, modepersonligheter, festivalorganisatörer och andra dela med sig av sommarhändelser och tipsa om vad   man absolut inte får missa.

Tillsammans med flera skivbolag, däribland Golden Best, släpps också sommarens soundtracks;   spellistor med den bästa musiken för Sommaren 2014. Via Pripps Blås Instagram-konto   delar starka personligheter med sig av sin sommar i bilder under de kommande veckorna.

Andreas Rågsjö Thorell

Webbredaktör

andreas.thorell@resume.se

Ämnen i artikeln:

WDW CreativePripps Blå

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.