Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Medieval
Publicerad: 1 Juni 2017, 08:11
Mat- och dryckesfesten Smaka på Stockholm lockar över 350 000 besökare till Kungsträdgården. I år får hundar en helt egen restaurang i regi av hund- och kattmatstillverkaren Lily's Kitchen. Bakom idén står reklambyrån Vinter.
Ämnen i artikeln:
VinterVinter samarbetar sedan i april med Lily's Kitchens och står för deras kommunikation i Sverige. Under Smaka på Stockholm smackar reklambyrån Vinter upp en restaurang mitt i Kunsträdgården, för hundar.
– Ett kul och intressant varumärke, de står för något nytt inom det här segmentet och har verkligen täckning för vad de lovar, säger Anders Ahlbom som är copywriter på Vinter i en kommentar.
Restaurangen ska signalera kvalitet och lyfta hundmat till en högre nivå. Självfallet invigs det hela med en VID-kväll (Very Important Dog).
Lily's Diner for Dogs håller öppet 1-6 juni kl. 11:00-19:30. Restaurangen finns i Smaka på Stockholms södra del, i höjd med Café Opera.
Ämnen i artikeln:
Vinter