Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Medieval

Rusta intar Stockholms Centralstation

Publicerad: 22 november 2018, 10:24

Mellan den 22 och 24:e november intar Rusta Stockholms Centralstation med en pop up-butik på 150 kvadratmeter.


Ämnen i artikeln:

RustaJernhusen

Rusta vill bygga en "lekfull och varm" som samspelar med varumärket och lyfter kedjans julsortimentet bland befintliga kunder och förbipasserande.

Försäljningen på Centralstationen är inriktad på av advent- och julrelaterade produkter.
Rusta är marknadsledande inom just julsortiment.

– Drygt 200 000 människor från hela landet passerar varje dag Stockholms Centralstation. Här ser vi en positiv möjlighet att dels få nya kunder att öppna upp ögonen för Rusta, men också en chans för våra befintliga kunder att uppleva Rustas jul på en central plats i Stockholm, säger Linda Estenthal, marknadschef på Rusta i en kommentar.

Det är inte första gången som Rusta satsar på en pop up-butik i city. Senast var i mars 2016 med "Hälsa på Rusta" då man presenterade träningssortimentet, även då på Stockholms Centralstation.

Andreas Rågsjö Thorell

Webbredaktör

andreas.thorell@resume.se

Ämnen i artikeln:

RustaJernhusen

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.

Se fler branschtitlar från Bonnier News