Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Medieval

Saab gör serie med Ebba von Sydow: ”Vi behöver bryta branschlogiken och prata på ett annat sätt”

Publicerad: 21 juni 2021, 11:59

Försvarskoncernen Saab fortsätter sin varumärkesresa genom att lansera en Youtubeserie där Ebba von Sydow i sex avsnitt ska öka kunskapen om försvarsindustrin. För Resumé berättar kommunikationsdirektören Sebastian Carlsson om bakgrunden till satsningen.


Ämnen i artikeln:

SaabEbba von Sydow

Under de senaste åren har Saab jobbat efter en långsiktig strategi att öppna upp en försvarsindustri som länge varit sluten. 2018 öppnade den börsnoterade försvarskoncernen ett showroom i centrala Stockholm

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

SaabEbba von Sydow

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.