Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Medieval
Publicerad: 23 Juli 2014, 08:41
Kampanjbild
I startar den årliga upplagan av "Reebok Crossfit Games". För att fira detta inträder sportvarumärket ett nytt affärsområde – bacon. Nytänkandet kommer från reklambyrån Venables Bell & Partners. Det rapporterar AdAge.
Ämnen i artikeln:
ReebokReebok lanserar sin egen produktserie med bacon. Det här är det första resultatet av samarbetet med reklambyrån Venables Bell & Partners som tog hem kontot i mars.
Syftet är att locka smaklökarna i crossfit-communityn där Paleo-dieten, med bacon som en av basvarorna, har blivit en trend.
Reebok kommer också gicka ut en egen food truck under eventet för att erbjuda besökarna på "Reebok Crossfit Games" bacon. På sociala medier kommer Reebok att lägga ut en hemlig meny och de som beställer varorna kan vinna priser.
Alla som vill kan följa händelseutvecklingen under hashtagen #reebokbacon och på Reeboks kampanjsida.
Ämnen i artikeln:
Reebok