Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag30.03.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Medieval

Stena Lines julkupp – byter namn

Publicerad: 5 November 2015, 10:11

Kuppar med namnbyte.

För att komma i julstämning byter Stena Line namn till Santa Line.


Ämnen i artikeln:

CP+BStena Line

Namnbytet manifesteras genom att rederiet byter namn på ett av sina fartyg. I övrigt kommer kampanjen, med start i morgon, att pågå i rederiets digitala kanaler, bland annat genom att logotypen byts ut på plattformarna.

– Julen är en mycket folkkär tradition som engagerar alla och även oss på Stena Line. Att byta namn är ett utmärkt sätt att uppmärksamma julen på ett nytänkande och annorlunda sätt, säger Birgitta Wallström, marknads- och försäljningschef för Stena Line i Sverige, i ett pressmeddelande.

Kampanjen sjösätts på alla Stena Lines marknader och innehåller bland annat också aktiviteter ombord på båtarna.

Bakom konceptet står reklambyrån CP+B och pr sköts av byrån Agency.

Yasmine Winberg

Redaktör Resumé Insikt

yasmine.winberg@resume.se

Ämnen i artikeln:

CP+BStena Line

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.