Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag26.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Medieval

Stryktipset huvudpartner till Perfect Days fotbollspodd When We Were Kings

Publicerad: 30 Mars 2020, 08:27

Håkan Andreasson och Erik Niva

Podden When We Were Kings med Erik Niva och Håkan Andreasson har över 130 000 lyssningar per vecka. I en tid där ligasäsongen är pausad går Stryktipset in som huvudpartner till fotbollspodden under hela 2020


Ämnen i artikeln:

Erik NivaStryktipsetPodcastsPerfect Day

I When We Were Kings pratar Erik Niva och Håkan Andreasson initierat om ett historiskt fotbollslag varje vecka. Podcasten har snabbt blivit en av de mest populära och omtalade inslagen i fotbollskretsar, inte minst nu när alla europeiska ligor och den allsvenska säsongen är lagd på is

Svenska Spel-produkten Stryktipset går nu in som huvudsponsor till podden, resten av året.

– När jag var liten drömde jag inte om Paris, Rom eller New York - jag drömde om att någon gång få se Scunthorpe, Walsall eller Crewe. Ibland känns det som att hela mitt liv drivits och formats av Stryktipstalongen, och den har fortfarande kvar samma magnetiska dragningskraft, säger Erik Niva i ett pressmeddelande.

– Eftersom både jag och Erik är barn av Stryktipset så ska det här bli fantastiskt roligt, säger Håkan Andreasson.

Ansvarig mediebyrå är OMD.

Andreas Rågsjö Thorell

Webbredaktör

andreas.thorell@resume.se

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.