Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Medieval
Publicerad: 27 juli 2017, 13:07
I en ny Snapchat-kampanj söker kommunikationsbyrån The Amazing Society tonåringar till sitt advisory board.
För att bättre förstå hur ungdomar tänker och vad de anser är viktigt går kommunikationsbyrån The Amazing Society idag ut med en Snapchat-kampanj där de söker tonåringar till sitt advisory board.
– Vi som byrå fokuserar på sociala medier och för oss är det viktigt att komplettera vår kompetens med ungdomar för att bättre förstå utvecklingen av marknadsföring och reklam i digitala och sociala medier, säger byråns vd Tobias Franzén i ett mejl till Resumé.
I jobbannonsen, som riktar sig till 14 till 17-åringar skriver The Amazing Society:
"Din uppgift kommer vara att tillsammans med en grupp andra unga rådgivare en gång i månaden lösa och presentera en uppgift ni får från oss. Samt att hålla oss uppdaterade på det senaste och trender" samt att de letar efter den som har koll på de senaste memesen, hetaste filtret på Snapchat eller vilka YouTubers det snackas mest om.