Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Medieval

Visual Art expanderar och tar hem nytt avtal

Publicerad: 18 December 2018, 08:29

Kongahälla Center i Kungsälv.

Tekonologi. och mediekoncernen Visual Art får i nytt avtal med Stadsrum Fastigheter samt Adapta fastigheter upp till 40 nya reklamytor i Örebro, Västerås och Kungälv.


Ämnen i artikeln:

Visual Art

Avtalet innebär att Visual Art kommer utveckla, driftsätta och ansvara för försäljningen av utomhusreklam (digital out of home media, DOOH) i fyra köpcentrum; Stadsrum Fastigheters köpcentrum Krämaren och Vågen i Örebro och Kvarteret Igori i Västerås samt Adapta Fastigheters Kongahälla Center i Kungälv.

Beräknad försäljningsstart för Krämaren och Vågen i Örebro är mars 2019 och Kvarteret Igori Västerås beräknas ingå i medieutbudet från och med maj 2019. Försäljningsstart för Adaptas Konghälla Center är mars 2019.

– Det är med lika delar ödmjukhet och tillförsikt som vi kan konstatera att så många
fastighetsägare ser vårt erbjudande som marknadens mest intressanta, innovativa och
leveranssäkra. Med de här partnerskapen ökar vi vår räckvidd ytterligare och förser
samtidigt fastighetsägarna med DOOH och wayfinding-lösningar av yppersta klass,
säger Hoss Khosravi, CRO, Visual Art, i ett pressmeddelande.

– Vi har ett gott samarbete med Visual Art på våra övriga fastigheter i landet, så när det var dags för ny satsning digitalt på Kvarteret Igor Västerås var Visual Art det självklara valet. Visual Art känns proffsiga att arbeta tillsammans med och de har en hög leveransgrad, vilket visas upp på ett snyggt sätt i galleriorna, kommenterar Malin Rilde, Centrumansvarig/Förvaltning, Stadsrum Fastigheter.


Ämnen i artikeln:

Visual Art

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.