Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Medieval

Visual Art skriver exklusivt avtal

Publicerad: 12 December 2016, 11:40

Unibail-Rodamco och Visual Art skriver avtal om fortsatt samarbete. Visual Art blir därmed exklusiv DOOH-partner vid köpcentrum i Stockholmsregionen de kommande 10 åren.


Ämnen i artikeln:

Visual ArtUtomhusreklam

– Det känns mycket bra att vi har fått förtroendet och vi ser fram emot att fortsätta att utveckla vårt DOOH-erbjudande tillsammans med Unibail-Rodamco. Vi har haft bra tillväxt, både ekonomiskt och vad gäller antalet arenor som vi befinner oss på. Det här visar att vi gör saker och ting rätt, och innebär ytterligare expansionsmöjligheter för vårt digitala erbjudande säger Hoss Khosravi, Affärsområdeschef på Visual Art i ett pressmeddelande.

Samarbetet mellan Visual Art och Unibail-Rodamco tog sin början 2014.

– Våra köpcentrum i Sverige har närmare 50 miljoner besökare per år. För varumärken är det en fantastisk arena för marknadsföring och annonsering. Relevanta budskap placeras i en relevant kontext mot en relevant målgrupp, tre grundstenar för effektiv kommunikation. Visual Art är marknadsledande när det kommer till att skapa digitala upplevelser och skapar ett stort värde i våra köpcentrum säger Monika Lindquist, brand events manager-Nordics på Unibail-Rodamco i en kommentar

Köpcentrum som innefattas i avtalet är:
Mall of Scandinavia
Täby centrum
Nacka Forum
Arninge centrum
Eurostop Arlanda

Andreas Rågsjö Thorell

Webbredaktör

andreas.thorell@resume.se


Ämnen i artikeln:

Visual ArtUtomhusreklam

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.