Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag04.03.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

PR

3050 nyhetsartiklar och extrem räckvidd – så byggde filmfestivalen pr

Publicerad: 11 Februari 2021, 14:03

Karl Svedung är marknadschef på Göteborg filmfestival.

Foto: Press

Kampanjen ”The Isolated Cinema” mejslades fram för att slå igenom i internationella medier. 3050 artiklar senare, bland annat i NY Times och CNN, kan Göteborgs filmfestival konstatera att målet är nått med råge. Men vad har uppmärksamheten lett till egentligen?


Ämnen i artikeln:

Göteborg International Film Festival

När akutsjuksköterskan Lisa Enroth, efter att ha blivit utvald bland 12 000 ansökningar, till slut gick i land vid fyren Pater Noster fanns både tv-bolaget Al Jazeera och den anrika

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.