Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
PR
Publicerad: 11 Februari 2021, 14:03
Karl Svedung är marknadschef på Göteborg filmfestival.
Foto: Press
Kampanjen ”The Isolated Cinema” mejslades fram för att slå igenom i internationella medier. 3050 artiklar senare, bland annat i NY Times och CNN, kan Göteborgs filmfestival konstatera att målet är nått med råge. Men vad har uppmärksamheten lett till egentligen?
Ämnen i artikeln:
Göteborg International Film FestivalNär akutsjuksköterskan Lisa Enroth, efter att ha blivit utvald bland 12 000 ansökningar, till slut gick i land vid fyren Pater Noster fanns både tv-bolaget Al Jazeera och den anrika
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.
Ämnen i artikeln:
Göteborg International Film Festival