Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

PR

Adobe tar pr-hjälp av Spotlight

Publicerad: 16 december 2013, 10:10

Adobe väljer Spotlight som ny pr-byrå i Sverige. Uppdraget: Hjälpa Adobe att befästa företagets position bland kreatörer och samtidigt stärka profilen inom digital marknadsföring.


Ämnen i artikeln:

Spotlight PRAdobe

– Vi valde Spotlight då de gjorde en pitch som var spot on. Spotlight har god insikt i våra utmaningar och har samma mindset som oss, säger Jes Schyum, nordisk kommunikationschef på Adobe, i ett pressmeddelande.

Spotlights arbetsgrupp består av Johan Wetterqvist, Carl Fried, Victor Melander och Pelle Nordin.

– Adobe har många starka produktvarumärken som Photoshop och InDesign. De är också globalt ledande inom produkter för digital marknadsföring via deras plattform Marketing Cloud. Nu ska vi hjälpa Adobe synliggöra detta, säger Johan Wetterqvist på Spotlight.

Magnus Helander

Ämnen i artikeln:

Spotlight PRAdobe

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.