Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag18.09.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

PR

Almedalssuccén knöt pr-byrån närmare MINI

Publicerad: 29 Oktober 2013, 12:25

Några av tweetsen under Almedalsveckan

Den heldigitala kampanjen "MINI fixar" fick stort genomslag under politikerveckan i Almedalen. Nu väljer Mini att teckna ett längre samarbetsavtal med Progress PR som låg bakom kampanjen.


Ämnen i artikeln:

AlmedalsveckanAlmedalen 2013Progress PR

Under politikerveckan i Almedalen genomförde MINI Twitter-kampanjen #minifixar där fyra förare hjälpte besökarna med diverse sysslor. Kampanjen blev nominerad till "Hetast i Almedalen" och fick stort genomslag i sociala medier.

Bakom den heldigitala kampanjen stod Progress PR. Sedan en kort tid tillbaka står det klart att MINI valt Progress som långsiktig PR-byrå, efter att ha jobbat projektvis sedan i somras.

Andreas Rågsjö Thorell

Webbredaktör

andreas.thorell@resume.se

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.