Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag25.09.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

PR

Anitha Schulman promotar kvinnligt företagande för Danske Bank

Publicerad: 30 Maj 2017, 12:32

Danske Bank drar igång en kampanj som heter #IamTheChange som ska få fler kvinnor att starta bolag.


Ämnen i artikeln:

Danske BankInstagramAnitha Clemence

I dag publicerade entreprenören och influencern Anitha Schulman ett inlägg på Instagram där hon offentliggör sitt engagemang för Danske Bank. Syftet är att få fler kvinnor att starta bolag och därmed gör startup-branschen mer jämställd.

Kampanjen #IamTheChange är tänkt att locka besökare till Startup Weekend Femtech som äger rum i septembert. Ett event för kvinnor av kvinnor.

Amanda Schulman har fribiljetter som personer kan ansöka att få via ansökningar som sker på Instagram.
– Anitha Schulman är oerhört driven och det är roligt att hon vill vara med att lyfta Femtech. Hon är en förebild för många kvinnor och jag tror att hon kan få många personer att förverkliga sina affärsdrömmar, kommenterar Berit Behring, vd Danske Bank Sverige.

Ett inlägg delat av 🌶Anitha Schulman🌶 (@anitha_schulman) Maj 30, 2017 kl. 1:20 PDT

Fredrik Thambert

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.