Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

PR

Arbetsförmedlingen på byråjakt

Publicerad: 17 oktober 2011, 13:57

Arbetsförmedlingen letar byråer.
Den nya byråupphandlingen gäller tre områden: marknadskommunikation, internkommunikation och PR.


Ämnen i artikeln:

Arbetsförmedlingen

Upphandlingen gäller byråtjänster för de närmaste fyra åren. Istället för pitch fokuserar man på tidigare utförda referensuppdrag.
– Arbetsförmedlingen har ett av Sveriges svåraste, men viktigaste uppdrag - att få arbetsmarknaden att fungera bättre, att matcha arbetssökande mot nya jobb och att ge stöd till människor som står längst ifrån arbetsmarknaden, säger Greta Svensson, Informationschef på Arbetsförmedlingen, i en pressrelease.

Upphandlingen gäller byråtjänster för de närmaste 4 åren, till ett årligt värde av cirka 25 miljoner kronor inom 3 områden: marknadskommunikation (cirka 20 MSEK), internkommunikation (sirka 2 MSEK) och PR (ca 3 MSEK).

Christian Ström

Ämnen i artikeln:

Arbetsförmedlingen

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.