Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
PR
Publicerad: 25 juni 2013, 13:18
Tävlingen Årets Kock - det svenska mästerskapet i professionell matlagning, väljer att samarbeta med Tills för sin kommunikation kring Årets Kock 2014.
Tills kommer att ansvara för den grafiska kommunikationen kring tävlingen Årets Kock 2014.
– Årets Kock har i Tills hittat en partner som ytterligare kan stärka varumärket Årets Kock och tävlingen SM i professionell matlagning, säger Hanna Halpern, general Årets Kock.
– Vi ser mycket fram emot att jobba med ett så starkt varumärke som Årets Kock, och att få vara delaktiga i att utveckla svensk gastronomi , säger Mårten Höglund, VD på Tills.
Årets Kock 2014 avgörs i två semifinaler i Linköping och Växjö under hösten samt Sista chansen i Kramfors. Finalen är i Stockholm i februari 2014.
Krister Berntsson