Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag30.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

PR

Årets Kock väljer Tills som ny kommunikationspartner

Publicerad: 25 Juni 2013, 13:18

Tävlingen Årets Kock - det svenska mästerskapet i professionell matlagning, väljer att samarbeta med Tills för sin kommunikation kring Årets Kock 2014.


Tills kommer att ansvara för den grafiska kommunikationen kring tävlingen Årets Kock 2014.

– Årets Kock har i Tills hittat en partner som ytterligare kan stärka varumärket Årets Kock och tävlingen SM i professionell matlagning, säger Hanna  Halpern, general Årets Kock.

– Vi ser mycket fram emot att jobba med ett så starkt varumärke som Årets Kock, och att få vara delaktiga i att utveckla svensk gastronomi , säger Mårten Höglund, VD på Tills.

Årets Kock 2014 avgörs i två semifinaler i Linköping och Växjö under hösten samt Sista chansen i Kramfors. Finalen är i Stockholm i februari 2014.

Krister Berntsson

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.