Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

PR

Bindefelds pr-spel bakom Löwengrips boksläpp

Publicerad: 9 november 2021, 12:55

Filip Jarl, Isabella Löwengrip och Micael Bindefeld.

Hon gick från kontroversiell bloggdrottning till näringslivets mäktigaste kvinna. Sedan kraschade hon. I samband med att Isabella Löwengrip släpper sina memoarer har hon synts i stort sett alla stora medier. För Resumé berättar Filip Jarl och Micael Bindefeld om pr-strategin bakom lanseringen: ”Tidigare har hon ljugit, överdrivit, men nu är fokuset att vara ärlig.”


Ämnen i artikeln:

Isabella LöwengripMicael BindefeldBindefeldPR-strategi

Filip Jarl är pr-konsulten som ligger bakom lanseringen av boken Isabella, som är bloggerskan och entreprenören Isabella Löwengrips memoarer. Han är senior konsult på pr-byrån Bindefeld och Resumé träffar honom

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.