Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
PR
Publicerad: 25 Augusti 2016, 14:02
Vd Anna Gullstrand och grundare Axel Bendrik.
Foto: Pressbild/Fröjd
Åtta nya kunder och tre nya medarbetare. Men det är inte nog – Fröjd siktar på att rekrytera ytterligare tre
Naturskyddsföreningen, American Express och Attendo. Det är några av de åtta varumärken som numera står på Fröjds kundlista. Digitalbyrån får i uppgift att genomföra digital transformation, utveckla digitala strategier och programmera kampanjer och sajter.
För att kunna ta sig an uppdragen har man rekryterat Per Starck som creative lead, Robert Persson som projektledare och Nina Lundén som office manager. De har bakgrunder inom Isotop, respektive Nansen och Ikano Bank.
– Vi upplever att vårt erbjudande, där vi i effektiva agila team kombinerar strategisk, kreativ och teknisk kompetens, verkligen har fått fäste på marknaden, säger Anna Gullstrand, vd på Fröjd.
Mårten Färlin