Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



PR

Byrån Fröjd växer

Publicerad: 25 Augusti 2016, 14:02

Vd Anna Gullstrand och grundare Axel Bendrik.

Foto: Pressbild/Fröjd

Åtta nya kunder och tre nya medarbetare. Men det är inte nog – Fröjd siktar på att rekrytera ytterligare tre


Ämnen i artikeln:

American ExpressNaturskyddsföreningenAnna GullstrandFröjd

Naturskyddsföreningen, American Express och Attendo. Det är några av de åtta varumärken som numera står på Fröjds kundlista. Digitalbyrån får i uppgift att genomföra digital transformation, utveckla digitala strategier och programmera kampanjer och sajter.

För att kunna ta sig an uppdragen har man rekryterat Per Starck som creative lead, Robert Persson som projektledare och Nina Lundén som office manager. De har bakgrunder inom Isotop, respektive Nansen och Ikano Bank.
– Vi upplever att vårt erbjudande, där vi i effektiva agila team kombinerar strategisk, kreativ och teknisk kompetens, verkligen har fått fäste på marknaden, säger Anna Gullstrand, vd på Fröjd.

Mårten Färlin


Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.