Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



PR

Coop sponsrar Melodifestivalen

Publicerad: 28 Oktober 2011, 14:55

Coop blir ny storsponsor till Melodifestivalen, skriver Icanyheter. Avtalet sträcker sig över tre år.


Ämnen i artikeln:

Coop

– Melodifestivalen och Coops kunder är en perfect match, säger affärsutvecklings- och sponsringschefen Magnus Gustafsson till Icanyheter. Han kom till Coop från Baluba.

– Sponsorskapet ger oss möjligheter till aktiviteter och upplevelser både i och utanför butikerna, säger Magnus Gustafsson.

Emanuel Videla


Ämnen i artikeln:

Coop

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.