Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

PR

Digitala nytillskott

Publicerad: 17 september 2010, 09:25

Joakim Lindell från Happy Socks och Maria Åsbrink med bakgrund från Studio Total börjar på StrandbergHaage.


Joakim Lindell och Maria Åsbrink. Foto: Pressbild.

PR-byrån stärker nu sitt digitala erbjudande genom att anställa två nya konsulter. Deras kompetens ligger främst inom det digitala området.

– De digitala delarna av PR har blivit allt viktigare och en mer integrerad del av det totala PR-erbjudandet, säger Jan Borg, vd på StrandbergHaage.

Joakim Lindell kommer senaste från Happy Socks där han arbetade med digital marknadsföring. Han har även jobbat med klädmärken som Hope, Whyred och Acne med deras digitala satsningar.

Maria Åsbrink är utbildad copywriter på Forsbergs och kommer att utveckla digitala kampanjer. Tidigare har hon varit på Studio Total.

American Express, Riksbanken, Sveriges Riksdag och Clarion Hotels är några av StrandbergHaages kunder.

Fredrik Thambert

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.