Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

PR

DinSko till Presskontakterna

Publicerad: 13 november 2012, 09:48

DinSko väljer Presskontakterna som sin nya pr– och kommunikationsbyrå i Sverige.


Ämnen i artikeln:

Presskontakterna

DinSko har ambitionen att kombinera modemedvetenhet och prisvärda produkter. Kedjan vill erbjuda mode på alla nivåer, allt från lägsta pris till skor i skinn. Nu väljer man Presskontakterna som ny pr-byrå.

Presskontakterna är en pr-byrå specialiserad på mode och skönhet med kontor i Stockholm Oslo och Köpenhamn. Byrån startade 1989 och kundlistan består av ett fyrtiotal olika internationella och svenska varumärken. Vd för byrån är Lotta du Champs.

DinSko ingår i NilsonGroup som är Skandinaviens ledande skokoncern. Förutom DinSko, så ingår Nilson Shoes, Skopunkten, Jerns och Radical Sports, samt franchisebaserade Ecco Stores.

Med drygt 300 butiker i Sverige, Norge, Danmark och Finland omsatte NilsonGroup 3 miljarder under 2011.

Andreas Rågsjö Thorell

Webbredaktör

andreas.thorell@resume.se

Ämnen i artikeln:

Presskontakterna

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.