Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag24.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

PR

Får fem kunduppdrag i en smäll

Publicerad: 10 April 2013, 13:01

MOOD Stockholms trädkojor.

Foto: Pressbild.

Modepressveckan besöks av cirka 350 journalister, stylister och bloggare per år. Nytt för i år är att Pressdagen Outdoor & Sport för första gången arrangeras av MNML Agency. Byrån har lyckats få till fem nya kunduppdrag i och med det övergripande uppdraget.


Ämnen i artikeln:

Roland-Philippe Kretzschmar

Norrøna, New Balance, Elevenate, Quiksilver, Diadora och Viking  Footweare.

Den gemensamma nämnaren är att samtliga visar upp sin  höst-/vinterkollektion i MOOD Stockholms träkojor i samband med  pressdagen Outdoor & Sport den 16 april.

MNML har Norrøna som kund sedan tidigare, men i och med uppdraget har byrån nu fått kunduppdrag även hos de övriga bolen.
–  Jag har länge arbetet med mode-pr och det känns riktigt spännande att  presentera några av marknadens hetaste brands inom outdoor och sport för  journalister och stylister under modepressveckan, säger Roland-Philippe  Kretzschmar, vd för MNML Agency i en kommentar.

Han uppger också att  det hela är början på en långsiktig satsning från MNML där man tänker  skapa en mötesplats för de som är intresserade av såväl mode som ett  aktivt friluftsliv och sport.
– Det är branscher som verkligen går ihop allt mer, säger Roland-Philippe Kretzschmar.

MNML Agency är en byrå med missionen att göra människor, företag, samhället och naturen mer hälsosamma.

Karl-Johan Byttner

Ämnen i artikeln:

Roland-Philippe Kretzschmar

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.