Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Söndag16.02.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

PR

Flexpay väljer MNML Agency

Publicerad: 15 Januari 2013, 07:41

Hälsokommunikationsbyrån MNML Agency växer och blir svensk pr-byrå för Flexpay. Ett av Sveriges ledande företag inom förmåner och belöning.


Ämnen i artikeln:

MNML Agency

Efter en pitch har Flexpay valt MNML Agency som pr-byrå i Sverige. Uppdraget innefattar löpande rådgivning och att ta fram en långsiktig kommunikationsstrategi. Flexpay är inriktade på hantering av förmåner och kompensation.

Genom sitt IT-system hjälper de sina kunder att exponera den totala belöningen, effektivisera administrationen av förmåner samt förbättrar företags erbjudande till sina medarbetare.

– Vi föll för MNML Agencys genuina intresse för hälsa och välbefinnande och de förstod vår affär och marknad på djupet och grundare av Flexpay. Genom samarbetet har vi ambitionen att ta vår kommunikation till nästa steg och förstärka vår position som marknadsledare i Sverige, säger Markus Kullendorff.

Flexpay har idag 18 av de 30 största företagen som kunder. Flexpay är stolta över sin plats på Dagens Industris lista över Gasellföretag 2009, 2010 och 2011 vilket innebär tillväxt med lönsamhet. De har växt stadigt sedan företaget grundades och med 604% de senaste 5 åren.

– Vi är mycket stolta över att få arbeta med något som berör alla arbetsföra svenskar, nämligen förmåner och kompensation. Anställda ställer allt högre krav på sina medarbetare och genom Flexpay kan svenska storföretag på ett enkelt sätt samla förmåner och belöningar som attraherar de allra bästa på marknaden, säger Roland-Philippe Kretzschmar, vd MNML Agency.

Andreas Rågsjö Thorell

Webbredaktör

andreas.thorell@resume.se

Ämnen i artikeln:

MNML Agency

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.