Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
PR
Publicerad: 18 februari 2013, 10:57
Samsonite-väska.
Samsonite väljer Geelmuyden Kiese som skandinavisk pr-byrå. Målet är att stärka resväsketillverkarens varumärke.
Ämnen i artikeln:
Geelmuyden KieseSamsonites pr-upphandling inleddes i höstas. Nu är den avgjord. Vinnare är Geelmuyden Kiese tillsammans med systerbyrån House of Communication.
– Vi föll för Geelmuyden.Kiese eftersom de är specialister inom både resor och livsstil. Geelmuyden.Kiese mötte våra behov på ett kreativt och effektivt sätt samtidigt som de visade på stort engagemang för uppdraget, säger Jannicke Haga, Skandinavisk marknadschef på Samsonite i ett pressmeddelande.
Samarbetet drar igång nu i februari.
– Samsonite är ett av världens mest kända reseföretag och nummer ett inom resväskor. Det här är ett otroligt roligt uppdrag och vi ser en stor pr-potential i alltifrån produkterna till hur företaget drivs, kommenterar Märta Nord, kundansvarig för Samsonite på Geelmuyden.Kiese.
Fredrik Thambert
Ämnen i artikeln:
Geelmuyden Kiese