Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Söndag23.02.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

PR

Golin Harris vinner vitvarujätte

Publicerad: 14 Februari 2013, 09:13

Golin Harris vinner en ny kund i form av den nordiska vitvarujätten BSH Home Appliances.


Ämnen i artikeln:

Golin Harris

BSH marknadsför märken som Bosch, Siemens, Gaggenau och NEFF. Nu har de valt Golin Harris som strategisk och kreativ pr-byrå för den nordiska marknaden. Uppdraget innefattar samtliga varumärken.  

– Vi har valt att samarbeta med GolinHarris, då de under hela upphandlingsperioden visade upp en imponerande kombination av professionalism och kreativitet. De har ett väl fungerande nordiskt PR-nätverk och vi är övertygade om att deras sätt att arbeta med marknads-PR kommer ge oss extravind i seglen, säger Tilda Björkman, Nordic Brand Manager Siemens och pitchansvarig på BSH Home Appliances i ett pressmeddelande.

Golin Harris ska nu ta fram ett PR-program som kan användas i hela Norden tillsammans med byråns lokala partners i respektive land.   

Arbetsgrupp
Uppdragsgivare BSH: Tilda Björkman, BSH Home Appliances  
Arbetsgrupp GolinHarris: Kundansvarig: Sara Wretblad Carreras Projektledare: Elisbeth Weidlertz Konsult: Sara Fransson Strateg: Sofia Heidenberg Kreatör: Peter Laurelli Skribent: Leyla Öwferström

Fredrik Thambert

Ämnen i artikeln:

Golin Harris

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.