Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag07.04.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

PR

Hoss Agency arrangerar influencerspäckat online-event

Publicerad: 23 Mars 2020, 09:37

Systrarna Roshi och Sharareh Hoss gör en väskkollektion i samarbete med det danska accessoarvarumärket Núnoo.

Foto: Rami Hanna

Coronavirusets spridning tvingade Hoss Agency att tänka om. Nu kommer lanseringseventet för samarbetskollektionen mellan systrarna Hoss och danska accessoarvarumärket Núnoo att ske helt online, med profiler som Kakan Hermansson, Bianca Ingrosso och Kenza Zouiten Subosic.


Ämnen i artikeln:

EventCoronaviruset

Coronavirusets spridning tvingar marknadsföringsbranschen att tänka i nya banor. För bara en vecka sedan fortlöpte pr-byrån Hoss Agencys planering av lanseringseventet ”Bag N’ Breakfast -HOSS x NÚNOO” enligt tidsplan. Inbjudan till eventet för samarbetskollektionen mellan systrarna Hoss och danska accessoarvarumärket Núnoo skulle precis skickas ut, innan man plötsligt fick tänka om. 

I följderna av covid-19 har byrån nu bytt forum och därmed arrangerar Hoss Agency sitt allra första online-event som äger rum den 25:e Mars.

LÄS MER: Influencerbolagen ser ökade möjligheter i coronatider – därför växer efterfrågan

Profiler som Kakan Hermansson, Bianca Ingrosso och Kenza Zouiten Subosic kommer närvara hemifrån och enligt Hoss Agency har ”över tusentals” konsumenter signat upp sig för att ta del och följa streamingen av lanseringseventet. 

– Hoss Agency är en byrå som gillar utmaningar. Vi arbetar konstant med att modernisera, utveckla och vidga våra vyer samt avdelningar till att bli än mer omfattande. Målet är att, oavsett behov, kunna erbjuda den skickligaste kompetensen på marknaden. Att ligga i framkant ter sig därför naturligt, säger Sharareh Hoss, vd på Hoss Agency, i ett pressmeddelande. 

Amanda Törner

Reporter

amanda.torner@resume.se

Ämnen i artikeln:

EventCoronaviruset

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.