Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag07.04.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

PR

Jung är rätt för Blossa

Publicerad: 30 Mars 2009, 15:16

Pernod Ricard har valt Jung till ny pr-byrå för Blossa. Det innebär att pr-byrån får utökat förtroende av Pernod Ricard.


Ämnen i artikeln:

Pernod RicardJung

Jung har redan sedan tidigare ett par uppdrag för Pernod. Bland annat jobbar pr-byrån med Reimersholms snaps, Grönstedts cognac och Absolut Vodka.

Nu har de även fått glöggen Blossa i produktportföljen. Det nya uppdraget omfattar alla produkter i Blossas sortiment.

– Blossa är ett fantastsikt varumärke som står både för gammal tradition och hypermodern design, något vi ska förstärka och förvalta. Vi är stolta och glada över Pernod Ricard Nordics utökade förtroende för Jung, och vi ser extra mycket fram emot julen i år, säger Claes Bodén, vd på Jung, i en kommentar.

Blossa har tidigare samarbetat med Rita Platzer.

Linda Fagerlind

Ämnen i artikeln:

Pernod RicardJung

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.