Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag03.08.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

PR

Lekfullt uppdrag för MSL

Publicerad: 30 Januari 2014, 08:49

Publicis-ägda MSLGroup vinner Lego för samtliga nordiska länder.


Ämnen i artikeln:

MSLGroupJan LindowLegoPublicis

MSLGroup inledde med ett antal testprojekt för Lego under 2013, men går nu över till ett mer brett åtagande.

–  Vi på MSL Group i Norden är stolta och glada över att vi fått  förtroendet från Lego-gruppen att hantera deras konsument-PR på nordisk  basis, säger Jan Lindow, Norden-chef på MSL Group.

Uppdraget innebär att MSLGroup blir leksaksjättens officiella pr-partner i Sverige, Norge, Finland och Danmark.

MSL är ett globalt pr-bolag med verksamhet i ett 30-tal länder och ägs av Publicis.

Karl-Johan Byttner

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.