tisdag7 februari

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

PR

Lekfullt uppdrag för MSL

Publicerad: 30 januari 2014, 08:49

Publicis-ägda MSLGroup vinner Lego för samtliga nordiska länder.

Ämnen i artikeln:

MSLGroupJan LindowLegoPublicis Groupe

KB

Karl-Johan Byttner


MSLGroup inledde med ett antal testprojekt för Lego under 2013, men går nu över till ett mer brett åtagande.

–  Vi på MSL Group i Norden är stolta och glada över att vi fått  förtroendet från Lego-gruppen att hantera deras konsument-PR på nordisk  basis, säger Jan Lindow, Norden-chef på MSL Group.

Uppdraget innebär att MSLGroup blir leksaksjättens officiella pr-partner i Sverige, Norge, Finland och Danmark.

MSL är ett globalt pr-bolag med verksamhet i ett 30-tal länder och ägs av Publicis.

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev