PR
Margaux Dietz återupptar Partitempen – hoppas på ökade intäkter bortom karriären som influencer
Publicerad: 31 mars 2022, 11:55
Margaux Dietz har dammat av konceptet Partitempen på Youtube, där hon träffar partiledarna inför valet i höst.
Foto: Nellie Pilsetnek
Margaux Dietz plockar upp Partitempen igen – ett koncept som hon började med på Youtube inför valet 2018. I programmet intervjuar hon riksdagens partiledare, ett grepp för att nå unga väljare. För Resumé berättar hon om hur hon ser på skillnaden mellan en influencer och en journalist, varför hon inte ställer kritiska frågor till politikerna – och att hon är trött på att försörja sig som influencer.
Med buller och bång bröt Margaux Dietz ny mark när hon som influencer bestämde sig för att intervjua partiledarna inför valet 2018. I Youtubeprogrammet fick partiledarna bland annat svara på
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.