Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

PR

Margaux Dietz återupptar Partitempen – hoppas på ökade intäkter bortom karriären som influencer

Publicerad: 31 mars 2022, 11:55

Margaux Dietz har dammat av konceptet Partitempen på Youtube, där hon träffar partiledarna inför valet i höst.

Foto: Nellie Pilsetnek


Margaux Dietz plockar upp Partitempen igen – ett koncept som hon började med på Youtube inför valet 2018. I programmet intervjuar hon riksdagens partiledare, ett grepp för att nå unga väljare. För Resumé berättar hon om hur hon ser på skillnaden mellan en influencer och en journalist, varför hon inte ställer kritiska frågor till politikerna – och att hon är trött på att försörja sig som influencer.


Ämnen i artikeln:

Margaux DietzWikberg&FriskValet 2022

Med buller och bång bröt Margaux Dietz ny mark när hon som influencer bestämde sig för att intervjua partiledarna inför valet 2018. I Youtubeprogrammet fick partiledarna bland annat svara på

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.