Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
PR
Publicerad: 20 maj 2014, 09:04
Hallvarsson & Halvarssons systerbyrå, KW Digital, har rekryterat 15 nya medarbetare under det senaste halvåret.
Ämnen i artikeln:
KW Digital- Hallvarsson & Halvarsson Groups ambition är att utveckla och erbjuda strategiskt viktiga kommunikationskompetenser i effektiv samverkan. Digital kompetens blir en allt viktigare del i kompetensmixen, säger Martin Peterson, vd för Hallvarsson & Halvarsson Group i en kommentar.
KW Digital meddelat att man rekryterat Jaan Orvet som kreativ chef för två veckor sedan.
De nya rekryteringarna rör alltifrån experter inom projektledning, intranät och sökmotoroptimering till content marketing och finansiell kommunikation.
- KW Digital är specialister inom digital företagskommunikation. Det har traditionellt handlat primärt om företagswebbplatser för större företag. Vi märker ett större intresse hos fler att utnyttja det digitala i fler kanaler och på nya sätt, säger Staffan Lindgren, managing director på KW Digital i en kommentar.
KW Digital har mer än 50 medarbetare på kontor i Stockholm och London och har även partners i Milano och Lissabon.
Här är alla rekryteringar:
Magnus Backteman, Client director
Sofie Berglund, Projektledare
Paula Brandberg Kandimaa, Client manager
Tommie Cau, Client manager
Henrik Enzell, Projektledare
Adam Fowles, Account manager
Dag Fredriksson, Utvecklare
Michael Grönqvist, Utvecklare
Richard Iohnson, Client director
Jaan Orvet, Kreativ chef
Andy Robinson, Utvecklare
Kaisa Santavirta, Senior consultant
Johan Sixtensson, Client manager
Petra Snickars, Projektledare
Carl Swahn, Formgivare
Karl-Johan Byttner
Ämnen i artikeln:
KW Digital