Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
PR
Publicerad: 20 februari 2013, 09:32
Från vänster: Camilla Wallin, Nina Håkanson och Helya Houshmand.
Foto: Pressbild.
Story Relations vinner uppdraget för däcktillverkaren Michelin på den svenska marknaden. Fokus ligger på att stärka den digitala närvaron.
När Star PR gick i konkurs i våras bildades Story Relations av några av medarbetarna. Nu har de vunnit en ny kund.
– Michelin är ett fantastiskt starkt och fint varumärke som vi är oerhört stolta över att få samarbeta med. Det är extra roligt att jobba med kunder som prioriterar både sin digitala och mediala närvaro, säger Helya Houshmand, kundansvarig för Michelin och partner på Story i ett pressmeddelande.
Förutom Michelin arbetar byrån med kunder som Johnson & Johnson och Cederroth.
– Vi valde Story Relations för deras fokus på digitala medier då det är just det vi vill ha hjälp med. Personkemin stämde och vi fastnade för deras proaktivitet och för deras kreativa idéer, säger Lotta Wrangle presschef på Michelin i Norden.
Fredrik Thambert