Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

onsdag19.05.2021

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

PR

Mio sponsrar Melodifestivalen

Publicerad: 7 december 2011, 07:43

Möbelkedjan Mio går för första gången in som sponsor till Melodifestivalen.


– Vi ser potentialen i att koppla samman tv-sändningarna med Mios soffor. Det är i soffan miljoner människor tar plats för att tillsammans dela musikupplevelsen och engagemanget. För Mio blir det en självklar arena som vi är oerhört glada och förväntansfulla inför, säger Mios försäljnings- och marknadschef Joakim Holmstrand i ett pressmeddelande.

Sponsorskapet ska synas i marknadsföringen, i butikerna, på webben, och i Mios katalog som släpps under festivalperioden.

Emanuel Videla

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.