Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

PR

Monkis globala talesperson går till Zound Industries

Publicerad: 10 juni 2014, 08:07

Foto: Emilia Bergmark-Jiménez.

Nor Toma lämnar arbetet som pr- och eventansvarig på Monki för att bli ny pr- och kommunikationsansvarig på svenska musik- och modeföretaget Zound Industries som har varumärken som Marshall, Molami, Coloud och Urbanears.


Ämnen i artikeln:

Zound IndustriesMonki

Nor Toma började som pr- och eventansvarig på Monki 2008, för att senare bli global talesperson för varumärket. Efter sex år på klädvarumärket lämnar hon nu för att bli ny pr- och kommunikationsansvarig på svenska musik- och modeföretaget Zound Industries som har varumärken som Marshall, Molami, Coloud och Urbanears.

– Zound Industries är ett spännande och snabbt växande företag, med succévarumärken som Urbanears under sitt paraply. Det känns oerhört kul att få kliva in i ett team av brinnande entreprenörer, och bli del av att göra företaget till en ännu starkare global spelare, säger Nor Toma i en kommentar.

Linus Fremin

Ämnen i artikeln:

Zound IndustriesMonki

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.