Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

PR

MSL Stockholm bakom en av världens bästa pr-kampanjer

Publicerad: 24 september 2014, 14:45

Martin Soneby och Petter Bristav under Comedy Centrals 24-timmarssändning

Under onsdagsmorgonen presenterades de 50 bästa pr-kampanjerna i världen. En av dessa är MSLGroup Stockholms lansering av Comedy Centrals 24-timmarssändningar med lanseringen #CC24.

Ämnen i artikeln:

Comedy CentralMSLGroupMSLSabre Awards

Andreas Rågsjö Thorell

andreas.thorell@resume.se


Lanseringen av Comedy Centrals 24 timmarssändning med Martin Soneby och Petter Bristav prisas i kategorin "Consumer services / Entertainment".

De vinnande kampanjerna kommer alla att motta en varsin Global SABRE Award inom respektive kategori i Miami i oktober.

Kampanjen för Comedy Central har tidigare vunnit i SABRE Awards EMEA och nu senast i Digital Communication Awards.

Såhär skriver Paul Holmes i ett gratulationsmail till byrån:

"Som ni kanske redan har sett, denna morgon presenterade vi vinnarna av våra globala SABRE-statyetter för 2014. Dessa är de 50 bästa pr-kampanjerna i världen förra året, utvalda bland omrking 5000 bidrag. Vinnarna representerar de verkligt bästa inom branschen."

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev