Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

PR

Operakällaren väljer Spoilconcept

Publicerad: 15 september 2008, 17:23

Restaurangkoncernen Operakällaren har för första gången någonsin valt att börja samarbeta med en pr-byrå. Valet föll på pr- och eventbyrån Spoilconcept.


Abbe Ibrahim, vd på Operakällaren har valt pr-byrå. Foto: Andreas Alfredsson

– Vi har valt att arbeta med Spoilconcept då det är en ung och innovativ byrå som har bra koll på den medvetna målgruppen vi vänder oss till, säger Abbe Ibrahim, vd för Operakällaren och tillägger:

– Vi ser fram emot samarbetet som är unikt eftersom det är första gången Operakällaren anlitar en pr-byrå. Vi känner oss trygga med dem och att de väl förstår våra mål och vision.

Sedan starten 2005 har Spoilconcept blivit pr-partner till varumärken som Audi, Luxottica och Lagerlings Fastighetsmäkleri. De har även samarbetat med Kungliga Operan i samband med deras maskeradbal i våras.

– Vi är verkligen stolta över att Operakällaren valda oss som sin pr-byrå då den håller internationell klass och är en av de absolut bästa restauranger Sverige har att erbjuda, säger Maria Millqvist J:son Berg, en av grundarna och delägare i Spoilconcept.

Avtalet mellan Operakällaren och Spoilconcept innefattar Matsalen, Operabaren, Café Opera och Verandan.

Linus Fremin

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.