torsdag2 februari

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

PR

Primes Tom Beckman dragplåster i Cannes

Publicerad: 3 maj 2012, 14:06

Tom Beckman blir en av huvudtalarna vid Cannes Lions-seminaret thenetworkone. Seminariet går ut på att erbjudande olika perspektiv från några av de ledande självständiga byråerna i världen. Tom Beckman blir en av tre talare.

Ämnen i artikeln:

PrimeCannes LionsTom Beckman

KB

Karl-Johan Byttner


"Prime is one of the world´s most creative and innovative PR and social media firms."

Så lyder Cannes Lions beskrivning av pr-byrån.

Här  framgår också att Tom Beckman ska prata om hur de globala värderingarna  i kommunikation har förändrats. Han går även in på vissa känsliga  politiska frågor:
– Mig veterligen är det första gången som någon  representant från en pr-byrå är med i detta sammanhang, och första  gången som någon från Sverige är med överhuvudtaget, säger Claes  Nyströmer, presschef för Prime PR i en kommentar.

Tom Beckman, som idag är högste kreative chef för Prime PR tillika partner, blir en av tre huvudtalare.

De  övriga två är, förutom grundaren av Networkone Julian Boulding, Stone  Shaodong Lei, ordförande och vd för 180 China och Carlos Holemans,  grundare och vd för El Laboratorio.

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev