PR
Primes Tom Beckman dragplåster i Cannes
Publicerad: 3 maj 2012, 14:06
Tom Beckman blir en av huvudtalarna vid Cannes Lions-seminaret thenetworkone. Seminariet går ut på att erbjudande olika perspektiv från några av de ledande självständiga byråerna i världen. Tom Beckman blir en av tre talare.
KB
Karl-Johan Byttner
"Prime is one of the world´s most creative and innovative PR and social media firms."
Så lyder Cannes Lions beskrivning av pr-byrån.
Här framgår också att Tom Beckman ska prata om hur de globala värderingarna i kommunikation har förändrats. Han går även in på vissa känsliga politiska frågor:
– Mig veterligen är det första gången som någon representant från en pr-byrå är med i detta sammanhang, och första gången som någon från Sverige är med överhuvudtaget, säger Claes Nyströmer, presschef för Prime PR i en kommentar.
Tom Beckman, som idag är högste kreative chef för Prime PR tillika partner, blir en av tre huvudtalare.
De övriga två är, förutom grundaren av Networkone Julian Boulding, Stone Shaodong Lei, ordförande och vd för 180 China och Carlos Holemans, grundare och vd för El Laboratorio.