Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag27.05.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

PR

Rivstart för Aladdinkampanjen

Publicerad: 2 December 2011, 15:12

Aladdins julkampanj, som lanserades för en vecka sedan, har fått Aladdins Facebooksida att växa med 12 000 personer.


Ämnen i artikeln:

MarabouAladdin

Kampanjen är en frågesport där användare ska testa vad de vet om Marabous chokladask. Aladdins Facebooksida har vuxit med 12 000 personer på en vecka.

– Vi fortsätter att satsa på aktiviteter som våra konsumenter kan engagera sig i och det är otroligt roligt att intresset ökar år efter år. Pralinspelet handlar till stor del om svenskarnas kunskaper och beteenden runt Aladdinasken, säger Gisela Jacobsson, Marketing Manager Pralines, Smallbites and Countlines i ett pressmeddelande.

Emanuel Videla

Ämnen i artikeln:

MarabouAladdin

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.