Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

PR

Så anpassar Försvarsmakten kommunikationen under Ukrianakriget

Publicerad: 8 mars 2022, 13:00

Leopardstridsvagn på väg över Lagan på en tillfällig militärbro i en övning i Vaggeryd.

Foto: Adam Ihse/TT

Försvarsmaktens marknadschef Johan Landeström om samarbetet med Nord DDB, att nyansera bilden, intresset att försvara Sverige, allmänhetens ”ohälsosamma beteende” och krigskommunikation: ”Oron har ökat påtagligt i samhället”.


Ämnen i artikeln:

Nord DDBFörsvarsmaktenKommunikationsstrategiVarumärkenNyheter

För knappt två veckor sedan invaderade Ryssland Ukraina. Men för Försvarsmakten och Nord DDB har inte invasionen betytt att deras samarbete i grunden förändras eller intensifieras, menar Johan Landeström, marknadschef

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.