Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



PR

Sköna besked för Care of Haus

Publicerad: 28 Januari 2014, 16:16

Robert Brodén.

De viktiga kunderna Subway och Canal Digital förlänger med Care of Haus. Byråns vd Robert Brodén gläds över de nya avtalen.


Ämnen i artikeln:

Canal DigitalCare of HausSubway

Care of Haus är inne på tredje året som pr-byrå åt den amerikanska snabbmatskedjan Subways svenska verksamhet – 126 restauranger i Sverige. Även Canal Digital förlänger sitt pr-avtal med byrån.

– Svenskarna har blivit ett folk som älskar att äta ute och under 2014 fortsätter arbetet med att positionera Subway som ett hälsosammare snabbmatsalternativ. Subway är överlag ett mycket omtyckt varumärke som det är roligt att arbeta med, säger Care of Haus vd Robert Brodén, i ett pressmeddelande.

Canal Digitals 100 kanaler och interaktiva tjänster används av närmare tre miljoner nordiska tittare varje dag.

– Det sker stora förändringar när det gäller vårt sätt att konsumera rörlig bild, men samtidigt står sig tablå-tv fortfarande starkt. Att få vara med och stötta Canal Digital med bra kommunikation under dessa intressanta tider är inspirerande, säger Robert Brodén.

Magnus Helander


Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.