Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
PR
Publicerad: 7 juni 2013, 10:53
Electrolux lyxmatlagningssystem.
Foto: Magnus Mårding/Cameralink
Electrolux väljer SpoilConcept Communication för att lansera sitt lyxmatlagningssystem.
Ämnen i artikeln:
ElectroluxPr- och kommunikationsbyrån Spoilconcept vinner Electrolux som kund i Sverige. Samarbetet sker i samband med deras nya exklusiva matlagningssytem Electrolux Grand Cuisine som är en utveckling av Electrolux Professional.
Spoilkoncept Communication samarbetar med nästan 50 kunder, bland andra Kasthall, Audi, Fotografiska och Luxottica.
Byråns omsättning har ökat med 17,6 procent från 14,1 miljoner kronor under 2011 ttill 16,6 miljoner under 2012. Årets resultat landade på 1,6 miljoner kronor jämfört med 0,4 miljoner kronor året innan.
Ämnen i artikeln:
Electrolux