Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

PR

SpoilConcept vinner exklusivt uppdrag

Publicerad: 7 juni 2013, 10:53

Electrolux lyxmatlagningssystem.

Foto: Magnus Mårding/Cameralink

Electrolux väljer SpoilConcept Communication för att lansera sitt lyxmatlagningssystem.


Ämnen i artikeln:

Electrolux

Pr- och kommunikationsbyrån Spoilconcept vinner Electrolux som kund i Sverige. Samarbetet sker i samband med deras nya exklusiva matlagningssytem Electrolux Grand Cuisine som är en utveckling av Electrolux Professional.

Spoilkoncept Communication samarbetar med nästan 50 kunder, bland andra Kasthall, Audi, Fotografiska och Luxottica.

Byråns omsättning har ökat med 17,6 procent från 14,1 miljoner kronor under 2011 ttill 16,6 miljoner under 2012. Årets resultat landade på 1,6 miljoner kronor jämfört med 0,4 miljoner kronor året innan.

Ämnen i artikeln:

Electrolux

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.