Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
PR
Publicerad: 23 April 2012, 09:47
Sökmotoroptimeringsexperten Lina Thorell går in på MNML Agency.
Foto: Pressbild.
Kommunikationsbyrån MNML Agency har tre månader efter sin start fått in kunder som Mornington Hotel Bromma, Outnet, Fotrally och Expeditionsresor. Nu plockar byrån in mer folk.
Ämnen i artikeln:
MNML AgencyMNML Agency inriktar sig på hälsa, outdoor, sport och kost.
Byrån drivs av Roland-Philippe Kretzschmar och Dennis Svärd, vilka har över 30 års erfarenhet inom kommunikation och media:
– Vi har märkt att företaget letar efter en partner som brinner för frågor som rör mental och fysisk hälsa och som förstår deras värld, säger Roland-Philippe Kretzschmar i en kommentar.
Byrån erbjuder framförallt tjänster inom PR, sociala medier, event och digital kommunikation. Nu plockar man in en expert på sökordsoptimering – Lina Thorell.
Hon kommer närmast från Samsung, där han ansvarade för de nordiska webbplatserna.
MNML Agency drar igång en debattscen för hälsa och politik under Almedalsveckan – Moroten.
Moroten ska även genomföras löpande i Stockholm i höst.
Karl-Johan Byttner
Ämnen i artikeln:
MNML Agency