Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag20.02.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

PR

Spotlight vinner Bjurfors

Publicerad: 27 Januari 2014, 14:16

Fastighetsmäklaren Bjurfors kopplar in pr-byrån Spotlight för att öka kännedomen i Stockholmstrakten. Bjursfors går också upp med utomhuskampanjen ”Tyck om mig” i samma veva.


Ämnen i artikeln:

DDBAxel LagerbielkeSpotlightBjurfors

Bjurfors drog igång för 50 år sedan och finns idag i merparten av de  större svenska städerna – mäklarkedjan har vuxit 6 kontor i  Stockholmsområdet och har 17 kontor.

– Vi har ett mycket starkt  varumärke som storstadsmäklare i framförallt Malmö och Göteborg, där vi  idag är bland de största. Nu vill vi även göra denna resa i Stockholm,  säger Peter Austler marknadschef på Bjurfors Stockholm i en kommentar.

Bjurfors  vill inte bara få fler att köpa och sälja bostäder med hjälp av pr och  marknadsföring, utan hoppas även kunna rekrytera ännu fler mäklare.

–  Bjurfors är ett starkt varumärke med stora ambitioner i Stockholm. PR  kommer att bli en viktig motor för att etablera företaget som en expert  på Stockholm vilket är väldigt kul och utmanande, säger Axel  Lagerbielke, grundare och delägare på Spotlight i en kommentar.

Förutom Axel Lagerbielke består Spotlight-teamet även av Karin Hallerbäck.

Bjurfors arbetar också med reklambyråerna DDB och Sweet samt mediebyrån Ridgeback.

Karl-Johan Byttner

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.