Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

PR

Startar ny varumärkesbyrå

Publicerad: 22 november 2011, 08:00

Nina Philipsson

Foto: Mathias Nordgren

Nina Philipson och Jonas Hildeland, senast på Perfect Brands, startar nya varumärkesagenturen Iconic Sthlm.


Den nya byrån ska fokusera på kunder inom sport, underhållning och kultur. De båda kommer senast från Perfect Brands där de var delägare.

Varför väljer ni att starta er nya byrå?
– Vi drivs av att jobba med starka personligheter och koppla ihop dom med intressanta samarbetspartners. Att kapitalisera på sitt personliga varumärke blir allt viktigare och vi ser en klar potential i marknaden, säger Nina Philipson.

Finns det redan nu kundintresse?
– Absolut. Det finns en stark efterfrågan hos företag och organisationer att associeras med starka personligheter. Det ger en helt annan tyngd och trovärdighet till  sitt varumärkeslöfte.

Emanuel Videla

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.