Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

PR

Sveriges Annonsörer tror på pr

Publicerad: 26 januari 2009, 14:13

Nästa tisdag startar Sveriges Annonsörer upp ett nytt nätverk. Denna gång är det pr-folket föreningen flörtar med. Det blir föreningens fjärde nätverk.


Sveriges Annonsörer har redan tre nätverk för sina medlemmar: B2B, Mer & Mindre och Inhouse. Nästa vecka startar föreningen upp det fjärde, för pr.

Desiree Blomberg, ansvarig för kundrelationer på Sveriges Annonsörer, säger i en kommentar att de inte är främmande för ytterligare nätverk. Dessutom ska ett tjugotal annonsörer redan ha anmält intresse för det nya nätverket.
– När jag träffar medlemmar, både nya och de som varit med länge, märker jag att nätverken är väldigt uppskattade. Vi lyssnar på våra medlemmars önskemål, det är så nätverken kommit till från början.

Linda Fagerlind

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.