Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

PR

Tele 2:s nya byrå

Publicerad: 9 mars 2012, 13:41

Tele 2 har en ny byrå: Involve Communication.


Involve Communivcation får i uppdrag att sköta det varumärkesorienterade arbetet med företagskulturen hos Tele 2.

– Det är viktigt för oss att vara ett snabbfotat företag, innovativt och förändringsvilligt. Det är den värld vi lever i. Därför är det viktigt att
hela organisationen på riktigt lever det vi kallar The Tele2 Way, säger
Lars Torstensson, kommunikationsdirektör på Tele2.

Tele2 har 31 miljoner kunder. Bolaget omsatte 40,2 miljarder
kronor och är noterat på Nasdaq OMX Stockholm.

Bland Involve Communications kunder finns ASSA
ABLOY, Axfood, H&M, IKEA, Saab, SCA, Scania, Stenasfären,
Stockholms Stad och Volvo IT.

Magnus Helander

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.